Jet Line wprowadza nową spółkę

W grupie kapitałowej Jet Line rusza Makom Polska - innowatorska oferta na polskim rynku.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Nowa spółka została wydzielona do obsługi kampanii ambient mediowych indoor i outdoor, niestandardowych projektów POS, projektowania i produkcji wielkoformatowych replik produktów (3D), a także projektowania wnętrz na potrzeby danej marki (CI). Będzie działać pod własnym znakiem firmowym w strukturze całej grupy, która obejmuje Jet Line i Freeboard. Od 11 grudnia rusz również kampania promująca wejście nowej firmy pod hasłem “Otwieramy przestrzeń”. Obejmie ona spoty w Radio PIN, kampanie banerowe w newsletterach Brief, Dzienny Serwis MMP i WirtualneMedia.pl.

Szefem Makomu został Andrzej Maszewski dotychczasowy Account Manager działu sprzedaży w Jet Line. Do zespołu dołączył także Tomasz Jurkowski jako Account Manager (podobne stanowisko zajmował również w Jet Line).

- Celem powstania nowej spółki jest zapewnienie klientom kompleksowej obsługi niestandardowych projektów reklamowych; rozwijanie nowych sposobów docierania z przekazem do wybranych grup docelowych. Działania Makom Polska mają opierać się zarówno na oferowaniu własnych pomysłów na kampanie ambientowe, jaki wykonywaniu ich według zleceń reklamodawców. “Klienci odczuwają potrzebę wyróżniania przekazu reklamowego produktów, tym chętniej sięgają po ambient media. Wiedzą, że muszą przełamywać natłok informacyjny panujący w przestrzeni i przyciągnąć uwagę odbiorcy. Oferujemy również coś wyjątkowego, projektowanie wnętrz pod względem CI oraz tzw. ducha marki." –  podkreśla Andrzej Maszewski, szef Makom Polska.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą