Jet Line jest pierwszą w Polsce agencją reklamy out of home, która podpisała umowę z firmą Perion w obszarze programmatic DOOH. Partnerstwo oznacza włączenie cyfrowych powierzchni Jet Line do jednej z kluczowych platform technologiczno-reklamowych na świecie.
Sieć More, obejmująca kilkaset cyfrowych ekranów w największych polskich miastach, zyskuje dzięki temu dostęp do zróżnicowanych budżetów, większą efektywność kampanii oraz możliwość pełniejszego wykorzystania potencjału DOOH.
– Perion mówi, że reklama i marketing to rdzeń gospodarki i że niezależnie od tego, dokąd zmierza technologia, ów rdzeń należy pielęgnować i wzmacniać. To technologicznie zorientowane podejście połączyło obie firmy – mówi Maciej Podgórny, chief digital officer w Jet Line.

Dodaje, że podpisanie umowy z Perion to kolejny krok w strategii cyfrowego rozwoju DOOH. Dzięki niej klienci zyskują szerszy zasięg i dostęp do innowacyjnych narzędzi, które zmieniają sposób planowania i realizacji kampanii.
Współpraca Jet Line i Perion włącza zasoby DOOH w globalny ekosystem wymiany danych, technologii i zautomatyzowanego zakupu mediów.











