Jet Line wzmacnia programatyczną ofertę DOOH

Firma Jet Line, właściciel m.in. sieci ekranów Digital Out-of-Home (DOOH), podpisała umowę z globalną firmą technologiczną Perion - platformą DSP, umożliwiającą zakup mediów w wielu źródłach, jak i platformą SSP, wspierającą wydawców w sprzedaży powierzchni reklamowych.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Jet Line wzmacnia programatyczną ofertę DOOH
mat.pras.

Jet Line jest pierwszą w Polsce agencją reklamy out of home, która podpisała umowę z firmą Perion w obszarze programmatic DOOH. Partnerstwo oznacza włączenie cyfrowych powierzchni Jet Line do jednej z kluczowych platform technologiczno-reklamowych na świecie.

Sieć More, obejmująca kilkaset cyfrowych ekranów w największych polskich miastach, zyskuje dzięki temu dostęp do zróżnicowanych budżetów, większą efektywność kampanii oraz możliwość pełniejszego wykorzystania potencjału DOOH.

– Perion mówi, że reklama i marketing to rdzeń gospodarki i że niezależnie od tego, dokąd zmierza technologia, ów rdzeń należy pielęgnować i wzmacniać. To technologicznie zorientowane podejście połączyło obie firmy – mówi Maciej Podgórny, chief digital officer w Jet Line.

Dodaje, że podpisanie umowy z Perion to kolejny krok w strategii cyfrowego rozwoju DOOH. Dzięki niej klienci zyskują szerszy zasięg i dostęp do innowacyjnych narzędzi, które zmieniają sposób planowania i realizacji kampanii.

Współpraca Jet Line i Perion włącza zasoby DOOH w globalny ekosystem wymiany danych, technologii i zautomatyzowanego zakupu mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]