Jet Line wzmacnia programatyczną ofertę DOOH

Firma Jet Line, właściciel m.in. sieci ekranów Digital Out-of-Home (DOOH), podpisała umowę z globalną firmą technologiczną Perion - platformą DSP, umożliwiającą zakup mediów w wielu źródłach, jak i platformą SSP, wspierającą wydawców w sprzedaży powierzchni reklamowych.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Jet Line wzmacnia programatyczną ofertę DOOH
mat.pras.

Jet Line jest pierwszą w Polsce agencją reklamy out of home, która podpisała umowę z firmą Perion w obszarze programmatic DOOH. Partnerstwo oznacza włączenie cyfrowych powierzchni Jet Line do jednej z kluczowych platform technologiczno-reklamowych na świecie.

Sieć More, obejmująca kilkaset cyfrowych ekranów w największych polskich miastach, zyskuje dzięki temu dostęp do zróżnicowanych budżetów, większą efektywność kampanii oraz możliwość pełniejszego wykorzystania potencjału DOOH.

– Perion mówi, że reklama i marketing to rdzeń gospodarki i że niezależnie od tego, dokąd zmierza technologia, ów rdzeń należy pielęgnować i wzmacniać. To technologicznie zorientowane podejście połączyło obie firmy – mówi Maciej Podgórny, chief digital officer w Jet Line.

Dodaje, że podpisanie umowy z Perion to kolejny krok w strategii cyfrowego rozwoju DOOH. Dzięki niej klienci zyskują szerszy zasięg i dostęp do innowacyjnych narzędzi, które zmieniają sposób planowania i realizacji kampanii.

Współpraca Jet Line i Perion włącza zasoby DOOH w globalny ekosystem wymiany danych, technologii i zautomatyzowanego zakupu mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Polsateria, czyli dzień z Piotrem Witwickim. Weszłam za kulisy Polsatu i Interii

Polsateria, czyli dzień z Piotrem Witwickim. Weszłam za kulisy Polsatu i Interii