Do zadań Adamowskiej będzie należało opracowanie strategii rozwoju biznesu oraz pozyskiwanie kluczowych klientów.
Ostatnio w Opus B
Joanna Adamowska dotychczas związana była z agencją Opus B, gdzie odpowiadała za wprowadzenie nowych klientów, takich jak NeoNet, Kompania Piwowarska czy Velux. Wcześniej związana była także z domem mediowym PRO Media House, agencją Insignia - gdzie odpowiadała za pozyskanie m.in. Grupy Żywiec i marek Bonduelle, Jurajska czy Dr Oetker - oraz agencją reklamową Opcom. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, a od ponad 10 lat związana jest z branżą reklamową, pracując na samodzielnych stanowiskach związanych z rozwojem biznesu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agata-bednarska-19-poludnik-brand-designera-karolina-studzinska-senior-account-manager ##

19 Południk to niezależna agencja strategiczno-kreatywna. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.











