Jak podano w komunikacie, powstanie tego działu to kolejny etap zmian w obszarze sprzedaży G+J, które mają na celu dostosowanie struktury do efektywniejszego funkcjonowania w obecnych realiach rynkowych. Do jego zadań należeć będzie szeroko pojęta obsługa klientów w zakresie niestandardowych przedsięwzięć biznesowych, wykorzystujących platformę G+J, do których zaliczane są eventy, projekty co-brandowe i cross-mediowe, zindywidualizowane narzędzia z obszaru custom publishing i projekty specjalne kreowane wspólnie z klientami. Szefem nowego dzuału została Joanna Chlebna, która do G+J dołączyła we wrześniu br. Przez ostatnie sześć lat kierowała sprzedażą i rozwojem biznesu w Części Detalicznej BRE Banku (mBank i Aspiro).

Funkcję zastępcy dyrektora działu i jednocześnie szefa zespołu projektów fashion, beauty & lifestyle pełni Katarzyna Ryciak. Z wydawnictwem jest związana od 8 lat, ostatnio była zastępcą dyrektora działu Projektów Specjalnych i New-Business. Szefem zespołu projektów specjalnych “National Geographic” i “Focus” został Dariusz Zieliński. Ostatnio związany był on z wydawnictwem Marquard Media Polska, gdzie w biurze reklamy realizował niestandardowe projekty w tytułach wydawnictwa oraz był odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał też w agencji Ciszewski Public Relations.
Szefem zespołu projektów co-brandowych i corporate media została Aneta Nowakowska. Jest ona dyrektorem Działu Badań i Analiz G+J Polska, a ostatnio była także zastępcą dyrektora ds. strategii i rozwoju Corporate Media.

Jak już informowaliśmy, poprzednia szefowa Działu Projektów Specjalnych i New-Business Iwona Karpiuk z końcem września br. rozstała się z G+J Polska (więcej na ten temat).











