Joanna Gasek: z Idea Money do Wonga Polska

Do zespołu firmy pożyczkowej Wonga Polska dołączyła Joanna Gasek, która objęła stanowisko dyrektora działu operacji i telesprzedaży.  statnio pracowała w Idea Money.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Gasek zarządza zespołem customer service, odpowiada za rozwój działu oraz implementację narzędzi wspomagających obsługę klienta.Nadzoruje też procesy operacyjne obsługi klienta oraz odpowiada za ich optymalizację i podnoszenie kompetencji zespołu.

Joanna Gasek ma blisko 20-letnie doświadczenie w kierowaniu działami obsługi klienta, jakości i szkoleń. Wdrażała nowe systemy motywacyjne dla pracowników i tworzyła procesy utrzymania klienta w Idea Money oraz T-Mobile Polska. Wcześniej odpowiadała za jakość i szkolenia w kontekście działań operacyjnych contact center.

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji. Ukończyła także podyplomowe studia na kierunku Zarządzanie i Marketing na Akademii Leona Koźmińskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem