- Długo szukaliśmy znanej twarzy, która w dwustronnych relacjach byłaby „perfect match”. Markę oraz Joannę Jędrzejczyk łączy bardzo wiele. Republika Smakoszy, która pojawiła się na polskim rynku w IV kwartale ubiegłego roku, od początku swojego istnienia jest bezkompromisowa, autentyczna, podąża własnymi ścieżkami poza głównym nurtem oraz jest wierna wyznawanym wartościom. Podobnie, jak „Dżej Dżej” – podkreśla Bartosz Sobczak, brand manager w Republice Smakoszy.
Kampania obejmuje emisję spotu w internecie, reklamy display, landing page oraz siatki wielkoformatowe i dedykowane formaty w klubach fitness.
Agencja H20 Creative stworzyła ideę kreatywną oraz odpowiedzialna jest za pełną realizację i obsługę kampanii digitalowej. Zajęła się kompleksową realizacja sesji filmowo – zdjęciowej, przygotowanie key visuali, kreacją kampanii display, landing page, kreacją siatek wielkoformatowych i dedykowanych formatów do sieci klubów fitness.

Kampania rozpoczęła się z końcem sierpnia i potrwa do października włącznie.
Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Media Republic i Performance Media.











