Swoją postawą Joanna Jędrzejczyk osiągnęła sukces zarówno na ringu, jak i w życiu prywatnym. Ma jasno określone zasady, świadomość własnych zalet i słabości, potrzebę nieustannego rozwoju oraz otwartość na innych ludzi, dzięki czemu ma fanów na całym świecie. Pomimo tego, iż jest najlepszą zawodniczką na świecie, cały czas stawia przed sobą̨ nowe cele i wyzwania. Każdy dzień, każdy trening, każda walka to droga do osiągnięcia mistrzostwa oraz zgodnie z hasłem kampanii „zastania legendą”.
Wizerunek Joanny Jędrzejczyk zostanie wykorzystany w spocie reklamowym skierowanym do internetu, w kanałach social media oraz w kampanii PR. Klip można zobaczyć już pod linkiem: https://youtu.be/duHFAM-L9vk Za kreację kampanii odpowiada Cheil Poland, za produkcję Film Produkcja, za planowanie i zakup mediów Starcom, za dopasowanie wizerunku sportowca do marki oraz nadzór merytoryczny odpowiada Torches of Sport, a za działania PR Havas PR Warsaw.

dostarczył
infoWire.pl











