Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor "mistrzami oszczędzania" w reklamie Dafi

Marka Dafi (dzbanki i butelki filtrujące) stworzyła wraz z agencją mediowo-kreatywną BeDigital akcję specjalną „Mistrzowie oszczędzania”, której celem jest pokazanie, jak dużo można zaoszczędzić dzięki filtrowaniu wody z kranu, w przeciwieństwie do kupowania wód butelkowanych. Twarzami akcji są Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor "mistrzami oszczędzania" w reklamie Dafi
Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor w reklamie Dafi

Dafi  w najnowszej kampanii wprowadza specjalną promocję na dzbanki filtrujące oraz skorzystała ze wsparcia wizerunku gwiazd. Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor stali się twarzami „Mistrzów oszczędzania” - akcji specjalnej, mającej na celu uświadomienie konsumentom, jak wiele można zaoszczędzić filtrując wodę z kranu, a nie kupując jej w jednorazowych butelkach.

Oprócz korzyści finansowych, kampania zwraca również uwagę na aspekt ekologiczny, dotyczący nadmiernej zużycia plastiku podczas kupowania wód butelkowanych w jednorazowych opakowaniach. Podczas trwania działań marketingowych Klienci mogą kupić nowy dzbanek filtrujący w obniżonej cenie oraz filtry w atrakcyjnych wielopakach.

Agencja BeDigital pomogła w przygotowaniu materiałów dla całej kampanii, odpowiadała m. in. za przygotowanie KV, briefu na sesję zdjęciową oraz przygotowanie spotu (digital).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu