Joanna Krupa przekonuje do ekologicznego podejścia do wody gazowanej

Wystartowała kampania promująca saturatory do wody Dafi PushAir. To kolejna odsłona współpracy firmy Formaster z Opus B. Tym razem ambasadorka marki – Joanna Krupa przekonuje do ekologicznego podejścia do wody gazowanej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Joanna Krupa przekonuje do ekologicznego podejścia do wody gazowanej

W poprzedniej kampanii marka Dafi oraz Joanna Krupa odpowiadali na bardzo ważne pytanie: „Co się nosi?”.  W tym sezonie marka mówi, co jest absolutnym “Musss have!” - saturatory domowe Dafi. Ambasadorka marki Joanna Krupa przekonuje, że dzięki nim jesteśmy eko. 

- Kampania promuje nowość w portfolio naszej firmy. Saturatory Dafi PushAir to świetne rozwiązanie do przygotowania w prosty sposób gazowanej wody. Takie rozwiązanie pozwala na oszczędności w domowym budżecie oraz ograniczenie ilości plastikowych odpadów. To kolejny przykład, że Dafi oferuje funkcjonalne rozwiązania dla tych, którzy dbają o planetę i swoje wydatki – mówi Katarzyna Bursztein z Formaster, właściciela marki Dafi.

Za kreację, nadzór i produkcję całościowo odpowiada Opus B. W ramach kampanii agencja przygotowała serię spotów TV, komunikację digitalową oraz materiały drukowane. Spoty realizowało studio ISTV, które reżyserował kolektyw Państwo Rodzeństwo, prace postprodukcyjne wykonało studio Orka.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przemysław Babiarz także odznaczony przez prezydenta Nawrockiego

Przemysław Babiarz także odznaczony przez prezydenta Nawrockiego

Bauer zamyka dwa drukowane magazyny. "Trudne warunki rynkowe"

Bauer zamyka dwa drukowane magazyny. "Trudne warunki rynkowe"

Andrzej Poczobut z Orderem Orła Białego

Andrzej Poczobut z Orderem Orła Białego

Grupa CCC przejęła firmę odzieżową. "Otwieramy cztery sklepy dziennie"

Grupa CCC przejęła firmę odzieżową. "Otwieramy cztery sklepy dziennie"

Lewandowski jako pierwszy w historii Polak rozświetlił Empire State Building z okazji Święta Niepodległości

Lewandowski jako pierwszy w historii Polak rozświetlił Empire State Building z okazji Święta Niepodległości

Ten rynek wideo przechodzi rewolucję. Media społecznościowe gonią telewizję

Ten rynek wideo przechodzi rewolucję. Media społecznościowe gonią telewizję