Joanna Olekszyk nową naczelną magazynu „Sens”

Joanna Olekszyk, do tej pory sekretarz redakcji miesięcznika „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło), została jego redaktor naczelną. Dotychczasowa naczelna Katarzyna Droga pozostaje współpracowniczką magazynu.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Joanna Olekszyk nową naczelną magazynu „Sens”
Joanna Olekszyk

Olekszyk jest związana z magazynem „Sens” od 7 lat, do tej pory pełniła funkcję sekretarza redakcji. Ukończyła polonistykę i dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim.

Joanna Olekszyk zastąpiła na tym stanowisku Katarzynę Drogą, która kierowała redakcją od 2010 roku. Wydawca nie podaje powodów tej zmiany. Droga będzie nadal współpracować z miesięcznikiem „Sens”.

W kwietniowym wydaniu „Sensu” czytelniczki znajdą m.in. wywiad z Anną Starmach, a także artykuł, w którym Paulina Młynarska i Sylwia Chutnik opowiadają, jak wychowują matki feministki, i tekst o dylematach dorosłych dzieci, które muszą zaopiekować się rodzicami.

Kwietniowe wydanie miesięcznika „Sens” liczy 120 stron i kosztuje 9,99 zł (cena z audiobookiem „Relaks progresywny Jacobsona” to 11,99). Pismo ukazuje się w nakładzie 61 tys. egzemplarzy.

Sprzedaż numeru wspiera kampania reklamowa w prasie („Zwierciadło”, „M jak Mieszkanie”, „Vita”) i internecie (zwierciadlo.pl, Facebook, WP, Onet, poradnikzdrowie.pl, mjakmama.pl, dziennik.pl).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem