Joe Abruzzese odchodzi ze stanowiska szefa sprzedaży reklam w Discovery, zastąpi go Ben Price

Po 14 latach pracy jako dyrektor ds. sprzedaży reklam w Discovery Communications Joe Abruzzese zapowiedział odejście ze stanowiska. 68-letni Abruzzese zajmował się sprzedażą reklam od 46 lat, w trakcie jego pracy w Discovery sieć potroiła swoje przychody reklamowe.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Joe Abruzzese odchodzi ze stanowiska szefa sprzedaży reklam w Discovery, zastąpi go Ben Price
Fot. Alvernia Studios/NEXT FILM

O swojej decyzji Joe Abruzzese poinformował najbliższych współpracowników podczas specjalnego przyjęcia w sobotę, w poniedziałek zaś potwierdził ją oficjalnie w komunikacie.

Abruzzese ujawnił, że opuści swoje stanowisko z końcem br., a kilka najbliższych miesięcy poświęci na przekazanie wszystkich istotnych spraw swojemu następcy i wychowankowi Benowi Price’owi.

68-letni Abruzzese od 46 lat zajmował kluczowe stanowiska związane z reklamą w telewizji. Do Discovery Communications przyszedł w 2002 r. po przepracowaniu 22 lat w dziale sprzedaży reklam stacji CBS. Teraz menedżer zapowiada, że przechodzi na spokojną emeryturę i jedyną swoją przyszłą aktywność wiąże z działalnością charytatywną.

Dziękując Abruzzese za długoletnią obecność w firmie, David Zaslav, CEO Discovery Communications, podkreślił sukcesy odchodzącego dyrektora, który od momentu objęcia stanowiska potroił reklamowe przychody koncernu. W USA w ub.r. wyniosły one w sumie 1,6 mld dol.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"