Zmiana identyfikacji wizualnej Johnson & Johnson wiąże się z zawężaniem profilu działalności Johnson & Johnson do farmaceutyków i produktów medycznych.
Nowe logo w zmienionym odcieniu czerwieni klasyfikuje firmę jako "zajmującą się wyłącznie opieką zdrowotną", powiedziała Vanessa Broadhurst, wiceprezes wykonawczy firmy.
Nowa identyfikacja koresponduje z misją firmy, jaką jest "zdolność do natychmiastowego reagowania na wyzwania zdrowotne, ewolucja z duchem czasu".
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/logo-valentino-pozew-kradziez-mario-valentino ##
Charakterystyczne logo do tej pory było "jednym z najdłużej używanych emblematów firmy na świecie", jak twierdziło J&J.
Nowe logo będzie stopniowo pojawiać się na sprzęcie medycznym i produktach farmaceutycznych J&J.

Na górze: nowe logo J&J, na dole poprzednia wersja
Oryginalny znak Johnson & Johnson, powstały na bazie podpisu współzałożyciela firmy Jamesa Wooda Johnsona będzie nadal widoczny na produktach konsumenckich, takich jak szampon dla niemowląt Kenvue, nowego brandu niedawno wydzielonego z J&J.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/johnson-johnson-18-8-mln-dol-odszkodowania-rakotworcza-zasypka-dla-dzieci ##











