Josh Hartnett twarzą nowego zapachu Armaniego

Emporio Armani wspiera premierę swojego nowego zapachu Diamonds forMen kampanią reklamową z udziałem amerykańskiego aktora JoshaHartnetta.

km
km
Udostępnij artykuł:

Hartnett znany jest z rół w takich filmach jak "Pearl Harbor","Helikopter w ogniu", "Czarna Dalia", "Sin City" i "Oni" -informuje serwis Brand Republic.

30-letni aktor wystąpi zarówno w telewizyjnych jak i prasowychreklamach nowego zapachuArmaniego, który do sklepów trafi we wrześniu. Kampania uwzględniam.in. zdjęcia wyglądające jakby Hartnett był fotografowany przezpaparazzich.

Według medialnych doniesień Giorgio Armani szukał kogoś ktoodzwierciedlałby "śmiały urok seksapilu" dający wyraz nowemuzapachowi. Wybór Hartnetta sprawił, że jest on pierwszą męskągwiazdą reprezentującą linię Giorgio Armani Beauty.

We wcześniejszej kampanii wspierającej kobiecą wersję zapachu(Emporio Armani Diamonds) występowała gwiazda muzyki pop BeyonceKnowles, która w spocie telewizyjnym śpiewała piosenkę pt."Diamonds are a Girl's Best Friend".

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały