Jubileuszowa kampania Disneya

Walt Disney Company rozpoczyna kampanię reklamową promującą swoje parki rozrywki

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pół wieku temu, w 1955 roku, otwarto w Kalifornii pierwszy Disneyland. Rocznica stała się okazją do rozreklamowania nie tylko amerykańskiego, ale też francuskiego i japońskiego parku.

Firma założona przez Walta Disneya w 1923 r., która stworzyła postaci Myszki Mickey, Kaczora Donalda czy psa Pluto, zamierza rozpocząć kampanię od Stanów Zjednoczonych. Reklamy telewizyjne pojawią się w największych stacjach telewizyjnych: ABC, CBS, NBC. Równolegle przebiegać będzie promocja w Internecie, m.in. w portalach Yahoo i MSN. Część europejska i japońska kampanii ma ruszyć na wiosnę.

Koszty kampanii nie są znane. Wiadomo jednak, że w 2004 r. na promocję Disneylandów spółka wydała 163 mld USD.

opr. Adam Czarnecki

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"