W spocie z kampanii zdenerwowany Jürgen Klopp stara się tłumaczyć taktykę figurkom na stole do gry w piłkarzyki. Kiedy zjada baton Snickers, przeistacza się w młodą dziewczynę i wraca do grania z przyjaciółmi.
To kolejna odsłona globalnej komunikacji reklamowej Snickersa, opartej na sloganie „Głodny nie jesteś sobą”. We wcześniejszych reklamach wystąpili m.in. piosenkarz Elton John i aktorka Joan Collins.

Kampania z Jürgenem Kloppem rusza właśnie w niektórych krajach. W Polsce będzie realizowana od czerwca, obejmie przede wszystkim internet (15- i 6-sekundowe spoty, aktywności w social media).
Ponadto w ramach akcji do sprzedaży trafi limitowana edycja opakowań batonów Snickers z napisami nawiązującymi do piłki nożnej.

W Polsce reklamy od czerwca
W Polsce nagrany materiał będzie wykorzystywany w ramach kampanii digital, która wystartuje w czerwcu.
Globalną kreację kampanii przygotowały agencje The Marketing Arm oraz BBDO Düsseldorf. W Polsce za adaptację reklamy odpowiadają globalna agencja EG+ i Brandcomm Polska, za aktywność w social mediach, zakup i planowanie mediów - dom mediowy MediaCom, a za działania PR - agencja Garden of Words.
Jürgen Klopp od wielu lat jest globalnym ambasadorem reklamowym samochodów Opel.











