Julia Krzemińska szefową sprzedaży w MyFace.ar

Julia Krzemińska objęła stanowisko head of sales w MyFace.ar. Do zespołu spółki dołączył także Łukasz Wieszczyński - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Julia Krzemińska szefową sprzedaży w MyFace.ar
Julia Krzemińska; fot. materiały prasowe

Julia Krzemińska w MyFace.ar jako head of sales będzie uczestniczyła w rozpowszechnianiu influence AR marketingu. Na stanowisku zastąpi Dimę Shevchenko, który jednocześnie był CEO i head of sales w spółce (Shevchenko pozostaje CEO MyFace.ar).

Z kolei Łukasz Wieszczyński w spółce będzie się zajmować rozwojem oferty marketingu digital AR w obszarze social media dla klientów zarówno w Polsce jak i zagranicznych.

Krzemińska to sales manager z ponad 20-letnim doświadczeniem branżowym w zakresie nadzorowania kanałów sprzedaży oraz rozwoju nowych klientów. Realizowała projekty dla największych polskich i światowych koncernów, m.in.: Nestle, Brown Forman, Henkel, Lego, Hasbro, Mazda, Sony, Philips, PZU, L'oreal, Nivea, Suzuki, Orange. Współpracowała z agencjami mediowymi w kraju i za granicą. Absolwentka wydziału filologii polskiej UW.

Przed dołączeniem do MyFace.ar Julia Krzemińska pracowała dla Streetcom Poland i Gameloft GMBH.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/iab-polska-grupa-robocza-digital-out-of-home,7170079590205569a ##

Z kolei Łukasz Wieszczyński związany jest branżą mediową od 12 lat. Zdobywał doświadczenie w reklamie kinowej (obsługując sprzedaż bezpośrednią, agencyjną oraz działania sponsoringowe) oraz w obszarze DOOH. Pracował dla szerokiego grona klientów m.in. Microsoft, Lenovo, Empik, Amazon, Orangina, Techland, Cenega, CD-Project, Nivea, Ferrero, P&G, Getin Bank, Amrest, Huawei, Mastercard, HBO, Stellantis. Ostatnio związany był z Multikino Media i Clear Channel Poland.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?