Julia Pietruszka: z newonce.media do Grupy naTemat

Współpracę z Grupą naTemat zaczęła Julia Pietruszka, obejmując funkcję business ownera projektu BRID. Wcześniej pracowała w Marquard Media Polska i newonce.media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Julia Pietruszka: z newonce.media do Grupy naTemat
Julia Pietruszka

W Grupie naTemat Julia Pietruszka odpowiadać m.in za rozwój biznesu, opracowywanie strategii kampanii contentowych oraz projekty komercyjne platformy BRID. Platforma, uruchomiona wiosną br. dzięki grantowi z Digital News Initiative, pozwala czytelnikom współdecydować o tworzonych przez redakcję materiałach, takich jak pogłębione artykuły i wywiady, reportaże, podcasty oraz produkcje wideo.

Julia Pietruszka będzie też zajmować się działaniami marketingowymi i PR-owymi serwisów z grupy: naTemat.pl, ASZdziennik.pl, dadhero.pl, INNpoland.pl i mamaDu.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agnieszka-wirtwein-przerwa-innpoland-pl,7170141326694529a ##

– Przez pierwsze pół roku działania BRID-a zrealizowaliśmy już kilkanaście jakościowych reportaży łączących tekst, fotografie i wideo. Każdy materiał był wybrany w głosowaniu przez czytelników, którzy następnie mogli partycypować finansowo w jego realizacji - w  zamian dostawali nie tylko wcześniejszy dostęp, ale i zakulisowe materiały z procesu realizacji - opisuje Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu Grupy naTemat.

- Odbiór projektu BRID zarówno wśród czytelników, jak i klientów, jest tak dobry, że postanowiliśmy  go mocniej wspierać i dedykować partnerom, dla których szczególnie ważne w komunikacji są kampanie społecznie zaangażowane - mówi Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu Grupy naTemat.

Wcześniej przez kilka lat Julia Pietruszka pracowała w wydawnictwie Marquard Media Polska. Jako event manager zajmowała się projektami związanymi z pismami „Joy”, „Cosmopolitan”, „Harpers Bazar” i „Esquire”. Poprzednio była project managerem newonce.radio.

W ub.r. trzy spółki zarządzające serwisami Grupy naTemat zanotowały łącznie wzrost przychodów o 24,7 proc. do 12,19 mln zł, a ich zysk netto zwiększył się z 1,43 do 2,15 mln zł. Zdecydowanie największa z nich firma Glob360 nie wypłaci dywidendy, jej udziałowcy Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk 1,65 mln zł zysku netto przeznaczyli na kapitał zapasowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"