Jak czytamy w komunikacie prasowym marki: „Julia stale się rozwija, próbuje nowych rzeczy i podejmuje się nowych wyzwań. W swoich działaniach pokazuje, co dla niej znaczy hasło: „Ponieważ jestem tego warta”. Współpraca z L'Oréal Paris to sposób, żeby wartości, które łączą ją z marką, wybrzmiały jeszcze bardziej”.
Współpraca L'Oreal Paris z Julią Wieniawą obejmuje szeroki zakres działań promocyjnych i marketingowych, na początek obejmie kategorię produktów skin care. Wykorzystane zostaną public relations, social media, reklamy w kanałach digital oraz w telewizji.
Przez cały okres współpracy z marką aktorka będzie aktywnie uczestniczyć w programach społecznych realizowanych przez L'Oreal Paris, takich jak: „Lekcje wartości" czy „Stand Up! Sprzeciw się molestowaniu w miejscach publicznych”.
„Wizerunek Julii Wieniawy sprawia, że możemy liczyć na wzmocnienie marki wśród młodych konsumentów, na czym najbardziej nam zależy, a jej mocny głos wykorzystać do szerzenia spraw dla nas najważniejszych - wspieranie kobiet w duchu "Jestem tego warta", w kampaniach społecznych, które prowadzimy jak i produktowo” – informuje nas biuro prasowe L'Oreal Paris.

Julia Wieniawa to kolejna polska ambasadorka L'Oréal Paris obok Grażyny Torbickiej.











