Juliette Binoche reklamuje „nawet do 1000 zł premii” w Credit Agricole (wideo)

W swojej nowej kampanii reklamowej Credit Agricole Bank Polska wspiera promocję „Nawet 1000 zł premii dla Ciebie”. Akcję, z udziałem aktorki Juliette Binoche, przygotowały i realizują firmy Just i Arena.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Juliette Binoche reklamuje „nawet do 1000 zł premii” w Credit Agricole (wideo)
Juliette Binoche w reklamie Credit Agricole Bank Polska

W ramach promocji osoby, które założą w Credit Agricole Bank Polska konto osobiste z kartą płatniczą i Rachunkiem Oszczędnym oraz będą na nie otrzymywać minimum 1,5 tys. zł miesięcznie, mogą dostać w ciągu półtora roku do tysiąca zł premii. Składają się na to 100 zł za przeniesienie konta z innego banku wraz ze zleceniem przelewania wynagrodzenia, 100 zł za pierwszy wpływ na rachunek, do 300 zł za płatności za media przelewane z konta oraz do 500 zł za korzystanie z usługi CAsaver. Taka oferta będzie obowiązywać do końca maja.

W spocie Juliette Binoche przedstawia różnych klientów Credit Agricole, którzy otrzymali taką premię. W poprzedniej kampanii banku z udziałem aktorki w podobny sposób był reklamowany Kredyt Prostoliczony (zobacz szczegóły).

Obecna kampania obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN Style, TVN24, Ale Kino+, Sport, Comedy Central, Canal+, TVP Kultura), internet (reklamy i zakładka w serwisie banku informująca o promocji) oraz BTL (plakaty, ulotki i materiały digital signage we wszystkich placówkach Credit Agricole Bank Polska i na ekranach bankomatów). W telewizji akcja potrwa do 19 maja.

grafika

Kreacją reklam zajęła się agencja Just (spot wyreżyserowała Małgorzata Szumowska), a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję