Zmiana organizacji i centralizacja sprzedaży internetu we wszystkich mediach Grupy ma zwiększyć elastyczność w możliwościach oferowania rozwiązań crossmediowych w ramach poszczególnych marek i obszarów działania. - Jednocześnie zależy nam na jak największej transparentności w komunikacji z klientami i agencjami oraz na zapewnieniu im kompleksowej obsługi. Wprowadzamy standaryzację w zakresie spójnej polityki produktowej, cenowej i obsługi klienta - mówi Marcin Dobrzyniecki, dyrektor generalny ds. internetu w Grupie ZPR Media.
Julita Ziółkowska będzie ściśle współpracować z Markiem Białkiem (dyrektor handlowy obszaru prasa i akcje crossmediowe) i Konradem Łaskim (dyrektor handlowy obszarów: radio i akcje crossmediowe oraz telewizja i akcje crossmediowe) w zakresie zarządzania obsługą klientów, tworzenia ofert i strategii sprzedażowej. Raportować będą do niej menadżerowie sprzedaży wszystkich działów i spółek.

Nowa dyrektor handlowa jest menadżerem z 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu. Przez ostatnie 14 lat pracowała w Hearst-Marquard Publishing i Marquard Media Polska m.in. na stanowiskach dyrektora handlowego i marketingu oraz dyrektora sprzedaży. Wcześniej współpracowała z koncernami farmaceutycznymi jako konsultant ds. marketingu oraz odpowiadała za działania marketingowe na rzecz znanych marek kosmetycznych.
Grupa ZPR Media wydaje m.in. dziennik „Super Express”, miesięczniki „Murator”, „ARCHITEKTURA-murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, „Zdrowie”, „M jak mama”, „Podróże”, „Żagle”. W skład Grupy wchodzą kanały telewizyjne Fokus TV, Nowa TV, Polo TV, Eska TV, Vox Music TV, 8TV i Hip Hop TV oraz stacje radiowe Radio Eska, Radio Vox FM, Radio Wawa, Eska Rock i Radio Plus. Grupa ZPR Media zarządza serwisami internetowymi m.in. se.pl. Prowadzi również działalność eventową w zakresie organizowania imprez, koncertów i targów.











