Bożonarodzeniowa oferta JuniorBox obejmuje dwa główne zestawy: ze smartfonem Samsung Galaxy A10 (w opcji z 12 doładowaniami za 30 zł i 12 kolejnymi za 60 zł) oraz z Alcatel 3X (2019) (12 doładowań za 40 zł i 12 kolejnych za 80 zł).
Dodatkowo w każdym zestawie są teraz słuchawki Sony. Natomiast w ramach promocji pierwsze 100 osób, które kupią Junior Box w serwisie internetowym Play, dostanie płyty Roksany Węgiel i Dawida Kwiatkowskiego z ich autografami.

W spotach z kampanii Roksana Węgiel i Dawid Kwiatkowski wykonują piosenkę „Rockin' Around the Christmas Tree”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/play-bez-krajowego-roamingu-43-proc-polakow-w-zasiegu-5g-ready-jak-korzystac-z-roamingu-jakie-miasta-z-siecia-play,7170811159385729a ##
Roksana Węgiel w reklamach Junior Box w Play wystąpiła już wiosną br. Natomiast Dawid Kwiatkowski na początku br. reklamował Lody Kaktus, a w okresie letnim był gwiazdą kampanii oferty 2forU w McDonald’s.

Działania reklamowe Play są realizowane we wszystkich najważniejszych kanałach komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations).
W bożonarodzeniowej kampanii oferty abonamentowej Play występują Margaret i Grzegorz Hyży.
W trzecim kwartale br. Play Communications osiągnął wzrost przychodów operacyjnych w skali roku o 5,2 proc. do 1,8 mld zł oraz 233,1 mln zł zysku netto (wobec 189,8 mln zł rok wcześniej). Na koniec września telekom miał 12,72 mln aktywnych klientów, w tym 9,11 mln abonentów. Wydatki marketingowe zwiększył o 29 proc.











