Najbardziej ekipowy klip z Dawidem Kwiatkowskim promuje 2forU w McDonald’s (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca ofertę 2forU w lokalach gastronomicznych McDonald’s. Bohaterem akcji, pod hasłem „Fajnie się składa”, jest piosenkarz Dawid Kwiatkowski, który we współpracy z siecią stworzył teledysk. Aby go obejrzeć, trzeba połączyć ze sobą kilka smartfonów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Najbardziej ekipowy klip z Dawidem Kwiatkowskim promuje 2forU w McDonald’s (wideo)
Dawid Kwiatkowski w spocie McDonald’s

Kampania jest oparta na klipie z Dawidem Kwiatkowskim, który można obejrzeć na profilu McDonald’s w Messengerze. Wspierają to krótkie spoty pod hasłem „Fajnie się składa”.

Promowana oferta 2forU polega na dobraniu do podstawowego produktu (zazwyczaj burgera) drugiego produktu (najczęściej frytek lub napoju). Cały zestaw jest dostępny w niższej cenie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/chrrrupiacy-kurczak-burger-ciekawi-policjantow-bardziej-od-napadu-w-reklamie-mcdonald-s-wideo,7171069506451073a ##

Zabawę z „Najbardziej ekipowym klipem ever" należy zacząć od wejścia na Messengera McDonald's Polska i zaproszenia znajomych. Klip uruchomi się po połączeniu ze sobą kilku smartfonów - od 2 do 6. Z każdym kolejnym telefonem na ekranie widać więcej obrazu, efektów i dźwięku. Podczas oglądania teledysku można usłyszeć dźwięki, które na co dzień towarzyszą gościom w restauracji np. szelest torebki przy wyjmowaniu frytek, nalewanie napoju do kubka. Zostały one zestawione z muzyką, co tworzy wyjątkowe doznania dźwiękowe. Ekipy, które obejrzą film na 6 telefonach, otrzymują od sieci ekstra-okazYEAH 2 x 2 for U za 8 zł.

 

Nowa akcja reklamująca 2forU obejmuje przede wszystkim telewizję oraz internet.

Za obsługę marketingową McDonald’s odpowiadają agencja DDB Warszawa (kreacja reklam) oraz dom mediowy OMD (planowanie i zakup mediów).

 

Dawid Kwiatkowski wcześniej wystąpił w kampaniach kosmetyków Garnier oraz Empiku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele