Jurek Owsiak reklamuje Zieloną Kartkę Carlsberga na Przystanku Woodstock (wideo)

W ramach sponsoringu przez Carlsberg Przystanku Woodstock ruszył projekt Zielona Kartka. Wspiera go kampania reklamowa z udziałem Jurka Owsiaka, którą przygotowały firmy Saatchi&Saatchi, Media Direction i Ciszewski PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach Zielonej Kartki podczas tegorocznego Przystanku Woodstock zostaną rozegrane Woodstockowe Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Na boisku - które zostanie przygotowane na terenie festiwalu - mecze rozgrywane będą według nowych reguł: każdy zawodnik za zachowanie fair play będzie nagradzany zieloną kartką. Ponadto podczas imprezy planowane jest ustanowienie rekordu świata: na umówiony sygnał dany przez Jurka Owsiaka wszyscy podniosą zielone kartki, w geście poparcia dla idei fair play.

Carlsberg jako sponsor Przystanku Woodstock będzie też w inny wspierał swój piłkarski wizerunek (marka jest też sponsorem Euro 2012). I tak podczas festiwalu przez jeden dzień będzie prezentowany puchar wręczany zwycięzcom mistrzostw Europy, a w specjalnym namiocie sferycznym będzie można poznać piłkarską historię tego piwa oraz pograć w piłkarzyki. 

Jednocześnie Carlsberg zaangażuje się także w promowanie odpowiedzialnego spożywania alkoholu na przystanku Woodstock. I tak wyznaczone zostaną „Strefy wolne od procentów”, czyli miejsca, w których obowiązywać będzie całkowity zakaz konsumpcji alkoholu, a jedna z organizacji pozarządowych przeszkoli personel techniczny festiwalu w zakresie odpowiedniego reagowania na spożywanie alkoholu przez nieletnich.

Zaangażowanie Carlsberga w tegoroczny Przystanek Woodstock - przede wszystkim ideę Zielonej Kartki - wspiera kampania reklamowa z udziałem Jurka Owsiaka. W ramach akcji 30-sekundowy spot jest emitowany w TVN, TVP1 i TVP 2. Kreację tej kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatch&Saatch, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction, a działania public relations prowadzi agencja Ciszewski PR. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu