Just dla AMICA

Just wygrał przetarg na obsługę klasycznej kampanii dla marki Amica

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zadaniem dla Just jest wzmocnienie obszaru komunikacji marki i zintensyfikowanie działań ATL w stosunku do lat poprzednich.

Przyjęta strategia ma doprowadzić do nowej percepcji i wzmocnienia siły marki Amica.

W listopadzie 2003 roku rozpisany został przetarg, do którego zaproszono cztery agencje reklamowe. Agencje prezentowały strategie rozwoju marki, strategie komunikacji oraz strategie medialne.

Just rozpocznie pracę dla marki Amica w lutym 2004 roku, zajmując się pełną obsługą marki oraz jej komunikacją w kanałach klasycznych. Dla potrzeb prosprzedażowych linia kreacyjna zostanie zaadaptowana dla działań below the line.

Pierwsze efekty pracy agencji mają być widoczne w maju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online