Wiodącym medium kampanii jest telewizja. Spot pt. "Zapobiegliwi"przygotowano w 30 i 15-sekundowych wersjach, które będą emitowanewe wszystkich stacjach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat,TVN, TV4, TVN7, Puls) i wybranych stacjach tematycznych (m.in.:TVN24, Discovery, Animal Planet, National Geographic, Polsat Sport,Zone Europa, Ale Kino, Hallmark, Kino Polska).
Równolegle z kampanią telewizyjną zaplanowana została silnakampania internetowa, która obejmie swoim zasięgiem prawiewszystkich polskich internautów. Reklamy emitowane będą wnajwiększych polskich portalach o tematyce ogólnej i mieszkaniowejoraz w komunikatorach i wyszukiwarkach. Na czas kampaniiuruchomiona została specjalna strona promocyjna (microsite)opisująca zalety kredytów mieszkaniowych Banku BPH (www.bph.pl/dom).
Jako wsparcie dla kampanii telewizyjnej wykorzystane zostanąreklamy prasowe (prasa ogólnopolska, dodatki dot. nieruchomości imagazyny wnętrzarskie), naklejki na witrynach Oddziałów, mailingibezadresowe i adresowe oraz materiały POS.

Media do kampanii zaplanował i zakupił MediacomWarszawa.











