Justyna Kowalczyk reklamuje konto i lokatę urodzinową w Polbanku (wideo)

Rusza kolejna kampania reklamowa Polbanku z udziałem Justyny Kowalczyk. Akcję – reklamującą konto osobiste i lokatę urodzinową w tym banku – przygotowały firmy Addapter, Macroscope OMD i Cut Cut.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama Polbanku pokazuje Justynę Kowalczyk podczas przygotowań do zawodów narciarskich oraz w czasie samego biegu, zakończonego zwycięstwem. Taki przekaz ma podkreślać, że o ile sportowcy osiągają sukcesy dzięki wytężonej pracy i treningom, o tyle w codziennym życiu wygrywać może każdy i to bez wysiłku – dzięki Mistrzowskiemu Kontu Osobiste w Polbanku. Warto przypomnieć, że Justyna Kowalczyk reklamowała je już jesienią ub.r. (zobacz tamten spot). Obecna kampania informuje również o 5-miesięcznej lokacie oprocentowanej na 5,5 proc., którą Polbank oferuje z okazji pięciolecia swojej działalności na polskim rynku. Akcja od 17 stycznia jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVP Info, Discovery Channel, Planete, TVN Style, TVN Turbo), internecie (m.in. o2.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Gadu-Gadu, witryny z sieci ARBOsuperbrands i IDMnet, strony motoryzacyjne Ringier Axel Springer Polska, NK.pl), a od 24 stycznia obejmie radio (Radio ZET, RMF FM, PR1, PR3). Kreację kampanii – obejmującej również materiały BTL – przygotowała agencja reklamowa Addapter należąca do Corporate Profiles DDB Group, spot telewizyjny wyprodukowała firma Cut Cut, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD. Akcja w telewizji potrwa do 6 marca, a w pozostałych mediach – do końca marca.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem