Kampania "Pandora Talisman" to debiut kolekcji, która "otwiera nowy rozdział w świecie Pandory" - podaje producent.
"Inspirowana starożytnymi monetami, kolekcja przekształca ponadczasowe symbole w nowoczesne wyrazy indywidualności. Każdy element został zaprojektowany tak, by odzwierciedlać wartości, które reprezentuje, odpowiadając na przesłanie kampanii: "Noś słowa, które prowadzą Cię przez życie" - podaje marka.
Nowa estetyka kolekcji zachęca do wyrażania siebie poprzez biżuterię pełną osobistego znaczenia. Justyna Steczkowska wybrała talizman z symbolem słońca i księżyca, tłumacząc, że przypomina jej o równowadze między życiem a wszechświatem. Jak podkreśla, często porusza ten temat w swojej muzyce, bo "każdy człowiek jest lustrem świata, a światło i ciemność to dwie siły, które prowadzą nas do gwiazd."

Saatchi & Saatchi, która po raz pierwszy pracuje dla Pandory, jest odpowiedzialna za dobór ambasadorki, koncept kreatywny oraz realizację kampanii, sesję fotograficzną i produkcję materiałów wideo. Produkcja została zrealizowana wspólnie z Prodigious (Publicis Groupe).
Kampania realizowana jest w mediach społecznościowych – m.in. na TikToku i Instagramie – oraz w salonach Pandora.











