PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Grupa K2 z 1,3 mln zł straty netto w br. Zaczęła restrukturyzację, żeby obniżyć koszty
Grupa K2 z 1,3 mln zł straty netto w br. Zaczęła restrukturyzację, żeby obniżyć koszty
Grupa K2 nie porozumiała się z inwestorami, będzie negocjować dalej w przyszłym roku
Grupa K2 nie porozumiała się z inwestorami, będzie negocjować dalej w przyszłym roku
Arkadiusz Szulczyński odszedł z agencji K2. Jakub Sagan, Łukasz Szyszka i Piotr Wawrzyniak na czele kreacji
Grupa K2 z 40,7 mln zł wpływów i 1,2 mln zł straty netto w pierwszej połowie 2016 roku
Grupa K2 z 40,7 mln zł wpływów i 1,2 mln zł straty netto w pierwszej połowie 2016 roku
K2 przez dwa lata będzie obsługiwać serwisy internetowe PKO BP
K2 przez dwa lata będzie obsługiwać serwisy internetowe PKO BP
Netflix wprowadza rozliczenie w złotych, serwis będzie promowała agencja K2
Netflix wprowadza rozliczenie w złotych, serwis będzie promowała agencja K2
K2 będzie reklamować sklepy Saturn, Ogilvy&Mather zrezygnowała z udziału w przetargu
Dawid Kaźmierczak account managerem w K2
Małgorzata Lubelska, Bartek Gołębiowski i Jacek Karolak w jury Euro Effie Awards
Małgorzata Lubelska, Bartek Gołębiowski i Jacek Karolak w jury Euro Effie Awards
Grupa K2 z wyższymi wpływami i 1 mln zł straty, zarząd na kolejne trzy lata
Grupa K2 z wyższymi wpływami i 1 mln zł straty, zarząd na kolejne trzy lata
Ponad 300 nominacji w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2016, najwięcej dla DDB & Tribal
Ponad 300 nominacji w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2016, najwięcej dla DDB & Tribal
Grupa K2 w ub.r. ze wzrostem wpływów i mniejszym zyskiem, usługi agencyjne i mediowe na plusie
Grupa K2 w ub.r. ze wzrostem wpływów i mniejszym zyskiem, usługi agencyjne i mediowe na plusie
Krzysztof Szarski odpowiada w K2 za e-commerce i content marketing
Krzysztof Szarski odpowiada w K2 za e-commerce i content marketing
Edwin Zasada po roku pracy odchodzi z K2 Media
Edwin Zasada po roku pracy odchodzi z K2 Media
Arkadiusz Skuza: Korporacje i innowacje - dlaczego nie ma przyszłości bez startupów
Arkadiusz Skuza: Korporacje i innowacje - dlaczego nie ma przyszłości bez startupów
Content marketing napędzany zmianami w SEO, a ograniczany barierą sztuczności i fałszu
Content marketing napędzany zmianami w SEO, a ograniczany barierą sztuczności i fałszu