Od września na czele kreacji stanął Filip Szperl, który został dyrektorem kreatywnym K2. Miłosz Jacyna zaś został dyrektorem zespołu ds. social mediów.
- Dotychczas kompetencje kreatywne i socialowe były rozwijane w obu spółkach. Skonsolidowanie ich pod jednym dachem jest związane z nowym pozycjonowaniem obu firm - informuje spółka w komunikacie.
Miłosz Jacyna od sierpnia ubiegłego roku pracował w K2 jako social media director. Z firmą związany jest od trzech lat, pracował dla Sephory, H&M, MediaMarktu, Desperadosa, czy Costa Coffee. Wcześniej pracował w Brasil Warsaw. Łącznie z branżą komunikacyjną związany jest od 7 lat. Jest absolwentem filozofii na Uniwersytecie Szczecińskim.
Filip Szperl swoje 14-letnie doświadczenie zawodowe gromadził w Leo Burnett, DDB czy butikowej agencji Good. Pracował dla takich marek jak Orange, PZU, Philip Morris, Pekao S.A., Grupa Żywiec (Desperados, Heineken), Nutricia. Dodatkowo związany jest z Fundacją Razem Pamoja, która działa na rzecz wyrównywania szans edukacyjnych i rozwojowych pomiędzy krajami światowego południa i północy.

W minionym półroczu Grupa K2 zanotowała 50,63 mln zł przychodów ze sprzedaży (5,1 proc. więcej niż rok wcześniej) i 512 tys. zł zysku netto (wobec 45 tys. zł zysku w pierwszej połowie ub.r.). Wśród pionów firmy zdecydowanie najwyższy zysk EBITDA osiągnął segment infrastrukturalny obejmujący spółkę Oktawave.











