K2 Media zajmie się obsługą marki Sephora w social media

Należąca do Grupy K2 agencja K2 Media, w wyniku wygranego przetargu rozpoczyna współpracę z siecią perfumerii Sephora Polska. Zadba o jej obecności i aktywności w mediach społecznościowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
K2 Media zajmie się obsługą marki Sephora w social media

K2 Media zajmie się kompleksową komunikacją sieci perfumerii Sephora Polska w social mediach. Do zadań agencji należeć będzie obsługa profili firmy w mediach społecznościowych, w tym przygotowanie contentu na Facebooka, Instagrama oraz YouTube, prowadzenie kanału YouTube BlogMakijaz.pl, sezonowe aktywacje konsumenckie, komunikacja eventów oraz zakup powierzchni reklamowych w kanałach social media.

Swoje działania dla perfumerii Sephora K2 Media rozpocznie od komunikacji jednego z kluczowych eventów klienta - wiosennego Sephora Trend Report 2017. Umowa została podpisana na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia. Firmy nie podają jednak, ile i jakie jeszcze agencje uczestniczyły w przetargu.

To kolejna już współpraca Sephora Polska z K2 Media. Pod koniec 2016 roku Sephora zleciła agencji przygotowanie wideo z udziałem 3 blogerek (Pani Ekscelencji, Aleksandry Żuraw i katOsu) w ramach prowadzonej kampanii sezonowej Wonder Xmas. K2 Media była wówczas odpowiedzialna za pomysł i produkcję.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa