K2 nawiązała współpracę z francuską agencją Buzzman

Agencja K2 nawiązała współpracę z francuską agencją Buzzman. Współpraca firm zaowocowała realizacją dwóch projektów dla klientów paryskiej firmy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Buzzman (http://www.buzzman.fr/?lang=en) należy do czołowych francuskich agencji skupionych na działaniach w social media. W 2011 roku została wyróżniona prestiżowym tytułem „Best Small Agency of the Year“ nadawanym przez Advertising Age. Zespół agencji zdobył wiele międzynarodowych nagród, w tym trzykrotnie brązową statuetkę Canne Liones (w kategorii Cyber oraz Media). Firma ma w swoim portfolio realizacje dla takich klientów, jak: Durex, BIC, Tipp-ex, wyszukiwarkę bing, Radio Virgin czy Microsoft.

Polsko-francuska kooperacja zaowocowała przygotowaniem przez agencje projektów dla klientów paryskiej agencji - marek Tefal oraz brandu Le 16ème Ciel. Obie kreacje zostały oparte o mapping twarzy w 3D – technologię dzięki której użytkownik może do krótkiego spotu dodać własną podobiznę. Wykorzystanie Flash 11 pozwoliło na stworzenie skomplikowanych modeli twarzy oraz ich efektowniejszą animację. Najnowsze technologie zastosowane w realizacjach sprawiły, że projekty są bardzo realistyczne, a same filmy - dynamiczne.

Przygotowana dla marki Tefal realizacja „FreemoveExperience” pozwala na osadzenie twarzy użytkownika w ciele skaczącej na bungie osoby. Nie ruszając się sprzed komputera, internauta może przekonać się, czy chciałby przeżyć ekstremalne emocje związane ze skokiem z dużej wysokości. Projekt oparty o custom tab, jeden z najnowszych formatów reklamowych oferowanych przez YouTube. Dostępny jest pod adresem: http://www.youtube.com/user/FreemoveExperience, w dwóch wersjach językowych - angielskiej i francuskiej.

Francusko-polska współpraca zaowocowała również przygotowaniem aplikacji Facebook. Dla brandu Le 16ème Ciel agencje zrealizowały „Generator wymówek”. Użytkownik aplikacji ma możliwość stworzenia krótkiego filmu w którym przeprasza za niedotrzymanie obietnicy. Tłumacząc szefowi dlaczego po raz kolej spóźniamy się do pracy możemy wybierać z pomiędzy 3 opcji:  porwania przez kosmitów, odbierania porodu nieznajomej kobiety oraz ratowania staruszki z płonącego budynku.  Dzięki wykorzystaniu mechanizmu 3D mappingu bohater filmu zyskuje twarz użytkownika. Aplikacja przeznaczona jest dla francuskojęzycznych odbiorców. Realizacja dostępna jest pod adresem: https://apps.facebook.com/excuse-generator/.

Współpraca pomiędzy K2 i agencją Buzzman trwa od 2011 roku i jest bezpośrednim wynikiem międzynarodowego sukcesu projektu MTVNHD „Experience the Music”, zrealizowanego przez K2 w 2011 roku dla kanału MTVnHD (obecnie MTV Live HD).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online