K2 Precise obroniło budżet internetowy Carrefour Polska

Agencja K2 Precise obroniła w przetargu na obsługę digital budżet sieci Carrefour Polska. Pokonała w nim domy mediowe Publicis Media, Value Media (Group One), Arena (Havas Media Group), MullenLowe MediHub, They.pl i Grupę Adnext.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
K2 Precise obroniło budżet internetowy Carrefour Polska
fot. materiały prasowe

Przetarg miał za zadanie wyłonić partnera strategiczno-technologicznego w obszarze digital. Do zadań K2 Precise należy planowanie strategiczne, zakup mediów, segmentacja i komunikacja z klientami kanałami własnymi, optymalizacja customer experience, monitorowanie satysfakcji oraz lojalizacja klientów. Do agencji K2 trafi też wsparcie kreatywne wybranych aktywności marki.

- Carrefour dąży do zaoferowania swoim klientom najbardziej komfortowych i przyjemnych zakupów na polskim rynku, tworząc dla nich referencyjne środowisko omnikanałowe. Łączymy zakupy tradycyjne, internetowe i mobilne, a także szukamy synergii w komunikacji ATL, BTL i digital, aby dotrzeć do nich z najbardziej spersonalizowanym, angażującym i interesującym contentem marketingowym. K2 Precise, nasz dotychczasowy partner, najlepiej odpowiedział na nowe wyzwania stojące przed marką Carrefour w Polsce i to ta agencja będzie nas wspierać w obszarze digital w 2020 roku - mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska.

K2 Precise broniło budżetu klienta, z którym  pracuje od 2013 roku. Do przetargu zaproszone były domy mediowe Publicis Media, Value Media, Arena, MullenLowe MediHub, They.pl i Grupa Adnext.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/carrefour-bio-nowy-format-sklepow-z-zywnoscia-ekologiczna-juz-w-polsce,7170810216347777a ##

Współpraca ma charakter długofalowy.

Do Carrefour Polska należy prawie 900 sklepów w pięciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Firma jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"