Jesienią Polsat pokazywał trzynasty sezon „Kabaretu na żywo”, tym razem cykl oglądać można było pod marką „Kabaret na żywo. Młodzi i moralni 2”. Średnia widownia audycji w okresie od 11 września do 6 listopada br. (w niedziele o 20.00) wyniosła 1,71 mln osób, co przełożyło się na 12,22 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 10,77 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,16 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek. Oglądało go 2 mln osób.

Dla porównania, pokazany w tym paśmie jesienią ub.r. „Kabaret na żywo. Młodzi i moralni” śledziło 1,86 mln osób, co przełożyło się na 13,38 proc. udziału w 4+, 12,01 proc. w 16-49 oraz 13,78 proc. w 16-59. Kabaretowy program stracił 150 tys. oglądających.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/twoja-twarz-brzmi-znajomo-17-jesien-2022-wyniki-kto-wygral-nowa-edycja-zasady,7169747110873217a ##
„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat.

Współgospodarzami programu są Kabaret Młodych Panów i Kabaret Moralnego Niepokoju oraz ich liderzy - Robert Korólczyk i Robert Górski. Polska w ramach jesiennej edycji projektu prezentowana jest oczami śląskiego zachodu i mazowieckiego wschodu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/doda-12-krokow-do-milosci-polsat-ogladalnosc-opinie-nowy-maz,7169768927979649a ##











