Kacper Gilarowski head of martech w K2 Precise

Kacper Gilarowski awansował na stanowisko head of martech w K2 Precise (Grupa K2).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kacper Gilarowski head of martech w K2 Precise
Kacper Gilarowski

Gilarowski na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za rozwój oferty agencji w obszarach marketing automation, lojalizacji i utrzymania użytkowników oraz optymalizacji customer journey.

Odpowiada też m.in. za rozwój partnerstw narzędziowych, budowę i rozwój zespołu martech oraz poszerzanie oferty agencji w tym zakresie.

Kacper Gilarowski związany jest z branżą od 7 lat. Wiedzę dotyczącą zaawansowanych rozwiązań digital zdobywał m.in. w RTB House i MediaCom. Współtworzył też agencję data-driven marketingu Datomni. Przez ostatni rok w K2 Precise, jako e-commerce expert, realizował szereg projektów e-commerce dla klientów agencji, m.in atlantic.pl, morizon.pl czy resibo.pl.

Gilarowski jest absolwentem kierunku Informatyka i Ekonometria na SGGW.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"