Kakao Puchatek z licencją „Angry Birds 2”, rusza kampania

W związku ze zbliżającą się premierą kinową animowanej serii „Angry Birds 2” Maspex wprowadził do sprzedaży limitowaną edycję marki kakao Puchatek ze specjalną grafiką i dedykowanymi naklejkami.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kakao Puchatek z licencją „Angry Birds 2”, rusza kampania

Limitowana edycja opakowań Puchatka zawiera grafikę z postaciami z filmu „Angry Birds 2”, a w każdym takim promocyjnym opakowaniu znajdują się naklejki z bohaterami tej animowanej produkcji. Łącznie można zebrać komplet 8 naklejek. Akcji towarzyszy kampania digitalowa.

Licencyjne opakowania pojawiły się w wariancie 300 i 600 g. Kakao Puchatek zawiera minerały takie jak wapń, cynk i magnez oraz 10 witamin.

Projekt limitowanych opakowań przygotowała agencja Max Arpp, za kampanię w internecie odpowiada agencja Trzask!.

Premiera „Angry Birds 2” zaplanowana jest na 20 września. Fakt ten do swoich działań promocyjnych wykorzystuje też sieć stacji paliwowych Circle K.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat