Kalendarz Lavazzy 2021: "nowe oblicze człowieczeństwa"

Hasłem przewodnim tegorocznej edycji kalendarza marki kawy Lavazza jest "The New Humanity". Artyści zaangażowani w projekt poszukują nowej definicji ludzkości.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kalendarz Lavazzy 2021: "nowe oblicze człowieczeństwa"

W projekcie „New Humanity” Lavazza wspólnie za zaproszonymi artystami  chce dać impuls do obudzenia w sobie indywidualnej wrażliwości w nadziei, że w tym długim i trudnym okresie możemy zobaczyć odrodzenie społeczeństwa ceniącego solidarność, integrację, tolerancję i zrównoważony rozwój - wartości, które  kierują również działalnością Grupy Lavazza.

Takie jest tło dla projektu artystycznego Lavazzy „The New Humanity 2021”, stworzonego i rozwijanego pod kreatywnym kierownictwem agencji reklamowej Armando Testa. Kampania stawia jednostkę w centrum uwagi, oferując zbiór oryginalnych zamysłów artystycznych wybitnych przedstawicieli świata fotografii, ale także muzyki, poezji, designu, architektury i aktywizmu społecznego.

grafika
grafika
grafika
grafika

Kalendarz  Lavazzy The New Humanity 2021

W kalendarzu The New Humanity 2021 13 mistrzów fotografii przedstawia nową wizję ludzkości, która odzwierciedla ich osobiste punkty widzenia i style. Są to David LaChapelle, Simone Bramante, Martin Schoeller, Ami Vitale, Christy Lee Rogers, Steve McCurry, Joey L., Carolyn Drake, Denis Rouvre, Eugenio Recuenco, Charlie Davoli, Martha Cooper oraz TOILETPAPER.

Inicjatywę New Humanity 2021 wspiera również sześciu ambasadorów. Są to architekt Carlo Ratti, projektantka Stella Jean, pisarz Alessandro Baricco, aktorka Kiera Chaplin, autorka tekstów i piosenkarka Patti Smith oraz dyrektor generalny Save the Children International – Inger Ashing. Działają w światach równoległych do fotografii, które wzbogacają interpretacje koncepcji „New Humanity” przy użyciu różnych języków i form wyrazu: projekt, myśl pisana, utwór muzyczny, projekt architektoniczny.

- Dla Lavazzy The New Humanity 2021 to nie tylko nowy kierunek narracji, ale także awangarda artystyczna, dla której chcieliśmy wokół nas skupić ludzi z uniwersum Lavazzy i nie tylko - mówi członek zarządu Grupy Lavazza Francesca Lavazza. - W efekcie opracowaliśmy wzniosłe dzieło na bazie obrazów i myśli, stworzone przez niewidzialną sieć talentów, które są bardzo zróżnicowane, ale zjednoczone w używaniu ich wrażliwości i umiejętności jako ambasadorzy, którzy mogą skłonić nas do myślenia o uniwersalnych wartościach, które są prawdziwą esencją Istot Ludzkich - dodaje Lavazza.

grafika
grafika
grafika
grafika

W ramach kampanii „The New Humanity 2021”, wymyślonej i opracowanej w trakcie wiosennego lockdownu, tegoroczna edycja Kalendarza, od 12 do 26 listopada 2020 r., po raz pierwszy dostępna jest dla publiczności na całym świecie w limitowanej edycji (1000 sztuk) za pośrednictwem aukcji internetowej na stronie auction.lavazza.com.

grafika
grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Group One stawia na AI. Wojtek Kaźmierczak pokieruje innowacjami

Group One stawia na AI. Wojtek Kaźmierczak pokieruje innowacjami

Radiowa Jedynka z audio serialem o "Znachorze". Premiera w święta

Radiowa Jedynka z audio serialem o "Znachorze". Premiera w święta

Adam Kornacki i Patryk Mikiciuk uniewinnieni od zarzutu gwałtu

Adam Kornacki i Patryk Mikiciuk uniewinnieni od zarzutu gwałtu

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"