Liderem zespołu PHD pracującego z Sanofi została Kalina Krassowska, która awansowała na stanowisko account directora. Krassowska związana jest z PHD od 4 lat, ma dziesięcioletnie doświadczenie w branży. W swojej karierze pracowała dla innych wiodących agencji rozwijając swoje kompetencje pracując dla klientów z branż: finansowej, motoryzacyjnej i FMCG.
Zespół obsługujący Sanofi wzmocnili ponadto Bartosz Maciejczak i Oliwia Truchel. Bartosz Maciejczak poprzednio pełnił stanowisko senior consultant w Arena Media (Grupa Havas), W PHD objął stanowisko media managera. Ma dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w mediach.
Oliwia Truchel poprzednio pełniła stanowisko senior client leadership w Mindshare Polska, w PHD obejmuje stanowisko digital media managera. Z branżą marketingu i mediów związana jest od 15 lat.

Wewnętrznie w strukturach PHD na stanowisko media managera dla Sanofi awansowała Xymena Zamerska, pełniąca wcześniej obowiązki senior communication plannera.
Omni do obsługi Sanofi
PHD jako agencja wiodąca w pracy z Sanofi będzie wykorzystywała swój system operacyjny OMNI pozwalający na ciągłą współpracę i wymianę wiedzą i doświadczeniami pomiędzy wszystkimi pracownikami Grupy Omnicom na świecie.Sanofi wybrało Omnicom Media Group jako swoją globalną agencję mediową (poza Stanami Zjednoczonymi), powierzając holdingowi tworzenie strategii, planowanie oraz zakup mediów dla marek z portfolio Sanofi z kategorii produktów farmaceutycznych i opieki zdrowotnej.
W procesie konsolidacji inwestycji mediowych Sanofi obok OMG udział wzięły również agencje: Mindshare, Havas i IPG Mediabrands. W Polsce dla klienta będzie pracował zespół z ramienia domu mediowego PHD.











