Kamikaze tworzy zespół rozwoju, na czele Zofia Mozga i Tomasz Kufera

Agencja Kamikaze tworzy w swoich strukturach zespół rozwoju biznesu, którego trzon stanowić będą Zofia Mozga i Tomasz Kufera. Zespół będzie skupiał się na łączeniiu technologii z marketingiem i podejścia data-driven z kreatywnością.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kamikaze tworzy zespół rozwoju, na czele Zofia Mozga i Tomasz Kufera
Tomasz Kufera i Zofia Mozga

Nowy dział będzie skupiał się na miksie technologii z marketingiem i data-driven z kreatywnością. Bedzie też odpowiedzialny za rozwój biznesu agencji, w tym m.in. wdrażanie do oferty agencji wypracowanego &D know-how z obszaru data-science, planowania i optymalizacji działań wielokanałowych, analityki zachowań konsumentów etc. Ma się też wyróżniać silną orientacją na branżę handlową (także przez współpracę w trójkącie brand-agencja-sprzedawca) oraz dbać o synergię działań marketingowych.

Stworzenie nowego działu wiąże się z awansami Zofii Mozgi i Tomasza Kufery, którzy stworzą team, wokół którego rozwijany będzie dział rozwoju biznesu.

Zofia Mozga obejmuje stanowisko szefowej rozwoju biznesu, na które awansuje z pełnionej dotychczas funkcji senior account managera. Z Kamikaze jest związana od 4 lat, pracowała w tym czasie m.in. dla L'Oreal Polska, Eurobank, Carlsberg Polska.

Tomasz Kufera ma 15-letnie doświadczenie w branży marketingowej, pracował m.in. w Marketing House, Havas i Gonna Be (w Kamikaze pracuje od 3 lat). Kufera awansuje obecnie ze stanowiska digital&data science consultant na stanowisko senior digital consultant. Przez ostatnie półtora roku zajmował się analityką w projekcie badawczo-rozwojowym Kamikaze, poświęconym analizie ścieżki użytkownika. Analizował zachowania konsumentów z uwzględnieniem online i offline oraz optymalizacją działań omnichannel.

- Zofia wykorzysta swoje doświadczenie w komunikacji marketingowej, pracy dla największych marek z obszaru influencer marketingu, działań w social media, prowadzeniu kampanii reklamowych w digitalu oraz pracy nad kompleksowymi działaniami 360 stopni, natomiast Tomasz dogłębną wiedzę o technologii, data-science, developmencie i analityce, jak również doświadczenia z wielu wdrożeń nad jakimi pracował - mówi Michał Ryszkiewicz, partner zarządzający agencji Kamikaze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska