Kamil Bednarek nowym jurorem w „Lego Masters 2”

Nowym jurorem w drugiej edycji „Lego Masters” będzie Kamil Bednarek, który zastąpi Pawła „Brodatego Geeka” Dudę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do show rozpoczną się na początku września, premiera w TVN zaplanowana jest na późną jesień.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

„Lego Masters” to format, który został stworzony w 2017 roku dla brytyjskiego Channel 4, dotychczas powstały lokalne edycje w takich krajach, jak m.in. USA, Australia, Niemcy i Holandia.

Uczestnikami programu są pary złożone z osób dorosłych i dzieci, których zadaniem jest układanie klocków lego. Ich zmagania ocenia jury. Pod koniec każdego odcinka jeden duet jest zmuszony opuścić program.

Pierwsza polska edycja projektu w TVN nadawana była jesienią 2020 roku.

Kamil Bednarek zastąpi Pawła Dudę w jury

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że nowym jurorem w drugiej edycji „Lego Masters” będzie Kamil Bednarek, który w tej roli zastąpi Pawła „Brodatego Geeka” Dudę. Drugim jurorem bez zmian będzie Aleksandra Mirecka. Show ponownie poprowadzi Marcin Prokop.

Zdjęcia do drugiego sezonu mają się rozpocząć na początku września. Poszukiwania uczestników odbywały się późną wiosną.

Z naszych ustaleń wynika, że TVN drugi sezon cyklu pokaże późną jesienią 2021 roku.

Polską edycję „Lego Masters” produkują wspólnie TVN i Endemol Shine Polska. Projekt powstaje we współpracy z Lego Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jesienna-ramowka-2021-w-tvn-kiedy-i-co-ogladac-pasma-receptura,7170136865068673a ##

Premierowe odcinki pierwszej edycji reality-show „Lego Masters” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 20.00, w okresie od 14 listopada do 19 grudnia ub.r. Średnia widownia programu wyniosła 1,17 mln osób, co przełożyło się na 8,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,13 proc. w grupie 16-59.

Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i pozycję lidera w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 14,21 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa