Kamil Wójcik w dziale marketingu McDonald's Polska

Do działu marketingu McDonald's Polska dołączył Kamil Wójcik. Przeszedł z Carlsberg Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kamil Wójcik w dziale marketingu McDonald's Polska
Kamil Wójcik

Kamil Wójcik w McDonald's Polska objął stanowisko junior brand managera.

Przeszedł z Carlsberg Group, gdzie pracował blisko 2 lata. Był tam m.in. senior marketing specialist marki piwa Somersby. Do jego obowiązków należały m.in.: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie działań ATL, BTL, PR oraz zakupu mediów, współpraca przy projektach globalnych, praca przy postprodukcji reklam itd.

Wcześniej przez ponad rok pracował w Kompanii Piwowarskiej, gdzie pełnił m.in. funkcję brand marketing specialist. Współpracował z agencjami reklamowymi, współpracował przy takich projektach, jak "Lechendy" czy "Najpiękniejsza domówka świata", współpracował też przy opracowywaniu materiałów promocyjnych dla gastronomii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"