Kamis: Przypraw święta radością (wideo)

Pod hasłem „Przypraw święta radością” trwa bożonarodzeniowa kampania reklamowa Kamis. Akcję przygotowały agencja Testardo Gram i dom mediowy Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Świąteczna kampania Kamis reklamuje dwie przyprawy mocno kojarzone z Bożym Narodzeniem – cynamon i goździk. Poszczególne przekazy pod wspólnym hasłem „Przypraw święta radością” są utrzymane w ciepłej, rodzinnej atmosferze.

W ramach kampanii podczas emisji reklam w kinach 3D i przy ekspozycjach w supermarketach rozpylany jest zapach cynamonu, co ma pobudzić wyobraźnię odbiorców i skłonić ich do zapamiętania produktu. Ponadto akcja obejmuje telewizję (kanały TVP, Polsat, TV4, Polsat Cafe, TVN, TVN7, kanały tematyczne TVN, kanały z pakietu AT Media), prasę („Tele Tydzień", „Dobre Wnętrze", „Moje Mieszkanie", „M jak Mieszkanie", „Twój Styl", „Pani", „Claudia", „Przyjaciółka", „Świat Kobiety", „Kobieta i Życie", „Olivia", „Wysokie Obcasy", „Gala", „Newsweek Kobieta", „Party", „Show", „Uroda", „Kuchnia", „Martha Stuart Living", „Zwierciadło", „Poradnik Domowy", „Tygodnik Telewizyjny") oraz outdoor.

Kreację i produkcję kampanii – prowadzonej od 26 listopada – przygotowała agencja Testardo Gram, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"