Kampania potrwa od września do listopada. Klienci mogą zakupić samochód dostawczy dostosowany do potrzeb prowadzonej przez siebie firmy. Citroën poszerzył swoją ofertę produktową, wprowadzając na rynek samochody dostawcze w wersjach adaptowanych, czyli przykładowo Citroëna Jumpera w wersji: 3-osobowej, 6-osobowej, ze skrzynią ładunkową z plandeką, chłodnią, etc. Dodatkowo kupując Citroëna Jumpera, klienci mogą skorzystać z rabatu w wysokości 10 000 zł. Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe, a mediami zajął się Brand & Media OMD Poland.
Głównym celem kampanii było poinformowanie o wprowadzeniu na rynek Citroëna Jumpera w wersjach adaptowanych oraz promocji cenowej. Kreacja została oparta na przedstawieniu Citroëna Jumpera jako narzędzia pracy dostosowanego do potrzeb jego właściciela. W części wizualnej pokazano walizkę, w której zamiast narzędzi zostały umieszczone Citroëny Jumpery w różnych wersjach adaptowanych. Część wizualną wspiera headline "Citroën Jumper. Do każdego zadania".












