"Tysiąc emocji, jedna twarz" - rusza kampania kosmetyków Hydra Vegetal od Yves Roche

W internecie trwa kampania linii kosmetyków do pielęgnacji Hydra Vegetal, marki sieci drogerii Yves Rocher. Działania realizuje, w wyniku wygranego przetargu, agencja Digital Kingdom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Tysiąc emocji, jedna twarz" - rusza kampania kosmetyków Hydra Vegetal od Yves Roche

Kampanię „Tysiąc emocji. Jedna twarz. Nawilżaj ją. Naturalnie.” promuje spot z ambasadorkami projektu: Kasią Bigos, Stylizacje TV, oraz Jestem Kasia.

Na potrzeby akcji stworzono platformę internetową Hydra Faces, na której użytkownicy za pomocą generatora video mogą w prosty sposób stworzyć krótkie wideo, ukazujące emocje, które wyraża ich twarz. Aktywacja prowadzona będzie przez najbliższy miesiąc. Yves Rocher w ramach współpracy z agencją Chatbotize uruchomił specjalnego chatbota zintegrowanego z serwisem internetowym.

Za strategię i kreację, wdrożenie i utrzymanie serwisu internetowego, kreacje display zarówno lokalne, jak i adaptację globalnych materiałów odpowiada agencja Digital Kingdom. Wideo zrealizował dom produkcyjny Link Visuals, spoty wyreżyserowała Monika Kmita. Zakupem mediów zajmuje się iProspect.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu