Kampania konsumencka Epsona

Ruszyła promocja konsumencka drukarek firmy Epson. Osoby kupujące drukarkę pomiędzy 19 maja, a 19 czerwca dostaną dodatkowy tusz.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Dom mediowy Value Media prowadzi działania promocyjne drukarek firmy Epson. Założeniem kampanii jest poinformowanie o obecnej promocji, w której każdy  kto zakupi drukarkę w okresie od 19 maja do 19 czerwca otrzyma od firmy dodatkowy tusz. Grupą celową do której kierowany jest komunikat reklamowy są mężczyźni, w wieku 20-35 lat, zamieszkali w dużych miastach.

Ze względu na charakter kampanii Value Media zdecydowała o zaplanowaniu działań w radio i w Internecie, wykorzystując Radiostację oraz PR3, jak również witryny wydawnictwa IDG, Chip online oraz reklamę w portalach informacyjnych.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa