Celem akcji jest zmiana postrzegania łososia przez konsumentów oraz zwrócenie ich uwagi na walory kulinarne i wartości odżywcze tej ryby.
Reklama zrealizowana na potrzeby akcji pokazuje, przy jakich okazjach można zajadać się łososiem - na obiedzie, grillu, na śniadaniu lub w popularnych potrawach (np. taco).

Spot emitowany jest w telewizji. Promocja obejmuje także digital, prasę drukowaną oraz niestandardowe działania na terenie całej Polski. Jednym z nich jest popularny food truck, który pod nazwą “GoodTruck” wyruszył w ogólnopolską trasę promującą łososia atlantyckiego Mowi.
Ponado, w ramach promocji marki zaangażowano do współpracy influencerów kulinarnych i lifestylowych, a dla branży HoReCa przygotowano konkurs
Spot został wyreżyserowany przez Belen Gayan i zrealizowany przez agencję reklamową The Cyranos//McCANN. Za jego adaptację na polski rynek odpowiedzialna jest agencja TenZacharski.











