Kampania kosmetyków "AA expresso SLIM" ma nie tylko charakterpromocyjny, zawiera również elementy edukacyjne, pozwalająceklientkom firmy Oceanic pogłębić wiedzę o pielęgnacji ciała,prawidłowej diecie i wspomagającym walkę z cellulitem trybieżycia.
- Kampania ma na celu dotarcie do kobiet w wieku 20-50 lat,które zmagają się z problemem cellulitu i chcą go wyeliminować, abysię lepiej poczuć i lepiej wyglądać, szczególnie w nadchodzącymokresie lata - mówi Marta Śmigielska, Junior New Media Manager wfirmie Oceanic.
Kampania objęła: mailing do odbiorców newslettera WirtualnejPolski, emisję billboardu na wszystkich stronach Wirtualnej Polskioraz emisję boxu reklamowego na portalu http://www.kobieta.wp.pl/. W ramachkampanii zaplanowano konkurs, na potrzeby którego zbudowanomini-serwis. Serwis http://www.kosmetykiaa.pl/es/,stworzony przez agencję zjednoczenie.com, prezentuje informacjedotyczące problemu zwalczania cellulitu oraz działania kosmetyków zlinii produktów AA expresso SLIM. Poprzez mini-serwis można równieżwziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są zestawy nowychkosmetyków.

Kampania nowej serii kosmetyków jest początkiem zaplanowanejwspółpracy firmy Oceanic z agencją interaktywnązjednoczenie.com.











