Polska zacznie rozmawiać o edukacji seksualnej dzięki kampanii #sexedpl

Po koniec października rusza sexedpl - kampania społeczna poświęcona edukacji seksualnej, której pomysłodawczynią jest modelka Anja Rubik. Za realizację akcji odpowiada agencja Warsaw Creatives.

Udostępnij artykuł:

Celem akcji #sexedpl jest przekazanie rzetelnej wiedzy na temat seksualnej sfery życia człowieka. W ramach działań przygotowano cykl 15 filmów na temat różnych jego aspektów - masturbacji, homoseksualizmu, antykoncepcji, czy inicjacji seksualnej. Materiały powstały we współpracy z grupą Dziewuchy Dziewuchom. Kampania rusza oficjalnie 28 października i potrwa kilka tygodni.

W klipie zapowiadającym akcję pojawia wiele znanych publicznie osób - Anja Rubik, Maffashion, Monika Brodka, Małgorzata Szumowska, Roma Gąsiorowska, Robert Biedroń, Sebastian Fabjański czy Maciej Stuhr. Każda z nich wystąpi w jednym klipie, który złoży się na cykl. Wszyscy ambasadorzy uczestniczą w kampanii pro bono.

W pierwszej odsłonie wystąpił aktor Maciej Stuhr.

 

Filmy będzie można oglądać m.in. w internecie.

Za produkcję kampanii odpowiada agencja Warsaw Creatives. Za postprodukcję filmów odpowiada Coloroffon. Agencje pracują pro bono.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą