Kampania od PZL z Tomaszem Kotem wypromuje nową markę Netii

W piątek Netia zaprezentuje nową ofertę obejmującą m.in. szerokopasmowy internet. Będzie temu towarzyszyć kampania reklamowa z Tomaszem Kotem, którą przygotowała agencja PZL, a nie pracująca dla Netii przez ostatnie lata Brasil.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Przedstawiciele Netii nie chcą na razie ujawnić żądnych konkretnych informacji na temat nowej oferty ani nawet jej nazwy. Zaprezentowali na razie tylko jej logo (patrz poniżej), które zdaniem komentujących je internautów wskazuje na szerokopasmowy internet (litera F jako skrót od Fast i FTTH).

grafika

Ofertę będzie wspierać kampania reklamowa z udziałem Tomasz Kota. Reklamy, m.in. dwa różne spoty, będą utrzymane w odmiennej stylistyce niż poprzednie kampanie Netii z Kotem. Przypomnijmy, że w ostatniej aktor wcielił się w rolę prowadzącego telezakupy (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).

Nowa konwencja kampanii wynika  m.in. z faktu, że jej kreację przygotowała agencja PZL, a nie Brasil, która pracowała dla Netii nieprzerwanie od czterech lat. - Z PZL współpracujemy na razie tylko przy tej akcji, wybraliśmy agencję w takim szybkim przeglądzie pomysłów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Karol Wieczorek, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Netii. - Natomiast trwa przetarg na naszą docelową agencję. Przeglądamy szeroko kilkanaście agencji, żeby wybrać nieco węższe grono do finałowego etapu - opisuje Wieczorek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"