To kolejna kampania online tworzona przez FFCreation.com dla serii aparatów cyfrowych Sony.
„Projekt obejmuje 3 linie kreacyjne. Dwie z nich wskazują przede wszystkim na dużą czułość aparatu, trzecia linia pokazuje techniczne zalety modelu. Tematem linii jest możliwość tworzenia dobrych zdjęć w każdych warunkach, nawet w przyciemnionych pomieszczeniach. W interaktywnym flashboxie połączyliśmy dwie linie dla podkreślenia najważniejszych funkcji modelu - następuje tu interakcja przez hasło "Najedź i zobacz więcej", które pozwala odbiorcy odkryć zalety aparatu” – mówi Renee, Account Manager FFCreation.com
Pomysły, copy i kreacja kampanii CyberShot T9 stworzona została przez FFCreation. Do pierwszych dwóch linii kreacyjnych wykorzystane zostały zdjęcia z prezentacji europejskich. Trzecia linia – ‘techniczna’ - została całkowicie wykreowana w FFC. Zastosowane formy reklamowe to: billboardy z brandmarkami, boxy śródtekstowe, toplayery, popundery, doublebillboard, flashbox, xhtml. Całość zrobiona jest w technologii flash 7.












