Czas trwania kampanii: 1.10 – 8.11.2006 (konkurs trwa do 30.11.2006)Promowany produkt: Otwarte Konto OszczędnościoweGrupa docelowa:Grupa docelowa kampanii medialnej: klienci dużych, tradycyjnych banków, posiadający lokaty lub nadwyżki na ROR, osoby w wieku 35-50 lat, mieszkańcy dużych i średnich miast. Grupa docelowa konkursu: klienci Banku, posiadacze OKO
Cele komunikacyjne: Poinformowanie o warunkach oszczędzania w ING Banku Śląskim oraz zachęcenie klientów, zwłaszcza klientów banków tradycyjnych, do otwarcia Otwartego Konta Oszczędnościowego
Zachęcenie klientów już posiadających Otwarte Konto Oszczędnościowe do udziału w konkursie
Najważniejszy przekaz kampaniiPołowa Polaków trzyma oszczędności na złych warunkach! Sprawdź jakie aktualnie warunki masz na swoich lokatach i porównaj je z ofertą ING Banku Śląskiego: oprocentowanie 3,5% oraz możliwość wpłat i wypłat w dowolnym momencie, bez utraty odsetek.

Narzędzia promocyjne
Media masowe TV: wersje: 45-sekundowa i 30-sekundowa.Spot TV bazuje na grze aktorskiej Marka Kondrata, który w sposób bezpośredni, bez efekciarskiej i reklamowej oprawy przekazuje widzom swoje przemyślenia. Zastanawia się „Dlaczego połowa Polaków nie chce zarabiać?” i nawiązuje do wcześniejszych kampanii Otwartego Konta Oszczędnościowego. Termin emisji: 1.10.-5.11.2006 r. Stacje: TVP, Polsat, TVN, TVN7, TV4, stacje niszowePrasa: ogłoszenie prasowe z monetą („Połowa Polaków trzyma oszczędności na złych warunkach”)Termin emisji: 6.10.- 8.112006 r. Prasa ogólnopolska: dzienniki (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik, Fakt, Metro, Metropol), tygodniki (Wprost, Polityka, Przekrój, Newsweek, Angora, Gala, To i Owo), dwutygodniki (Viva), miesięczniki (Twój Styl, National Geographic) Prasa lokalna (Dziennik Polski, Dziennik Bałtycki, Dziennik Łódzki, Kurier Szczeciński, Głos Wielkopolski, Dziennik Zachodni, Echo Dnia, Nowa Trybuna Opolska, Słowo Polskie Gazeta Wrocławska).Poza tym na witrynach oddziałów znajdą się wyklejki i plakaty nawiązujące do wybranego konceptu prasowego

Konkurs "Doceń znajomych"Wsparciem kampanii medialnej jest konkurs „Doceń znajomych”. W tej akcji promocyjnej nagradzani są głównie dotychczasowi klienci Banku – posiadacze Otwartego Konta Oszczędnościowego w złotych. Wystarczy, że zachęcą znajomego do założenia Otwartego Konta Oszczędnościowego i przekażą mu kupon konkursowy z 10 ostatnimi cyframi swojego konta. Jeśli do 30. listopada br. osoba ta przyjdzie z wypełnionym kuponem, założy Otwarte Konto Oszczędnościowe i wpłaci minimum 1 000 złotych na przynajmniej 60 dni – dotychczasowi klienci dostaną 50 zł na swoje Otwarte Konto Oszczędnościowe. W sumie uczestnicy konkursu mogą zarobić do 750 zł, polecając Otwarte Konto Oszczędnościowe 15 znajomym.
Mailingi mailing do wybranych posiadaczy OKOinsert do wyciągu do wybranych posiadaczy OKO
POS-y w placówkach 1. Wyklejki na witryny wybranych oddziałów 2 Plakaty a. Duży plakat z monetą dla oddziałów, które nie będą wyklejane - do umieszczenia na witrynachb. Duży i standardowy plakat promujący konkurs - do ekspozycji wewnątrz oddziału 3. Hangery z taśmą dwustronną – do umieszczenia w dowolnym miejscu, np. pod ladą, na ścianie4. Ulotki z informacją o konkursie oraz 1 egzemplarzem kuponu 5. Kupony 6. Standy na stanowiska obsługi klientów – w każdym standzie dwie kieszenie: do ekspozycji ulotek i kuponów:

Inne Reklama na ekranach transakcyjnych bankomatów, pełne informacje o konkursie wraz kuponem konkursowym na stronie www.ingbank.pl, specjalna infolinia pod numerem 0 801 190 190 (numer ten będzie podany w TV, prasie oraz w materiałach POS dla oddziałów – infolinia czynna będzie w czasie trwania kampanii).
Agencja: BrainDom Mediowy: Pan Media Western











